08.11.2022

Kultura pracy w serwisie samochodowym

Wszechobecne oleje, smary i płyny to codzienność każdego warsztatu, a co za tym idzie, nie brakuje okazji do ubrudzenia siebie oraz tapicerki samochodu Klienta.

Higiena dłoni to poważny kłopot dla każdego mechanika i choć jest to ciężkie w realizacji, to każdy serwisant powinien mieć czyste ręce ze względów praktycznych oraz wizerunkowych. Czyszczenie przypadkiem ubrudzonego wnętrza pojazdu to dodatkowe zmartwienie, a przekazanie klientowi faktury z czarnymi odciskami palców nie świadczy dobrze o usługodawcy.

Co zrobić by poprawić komfort w miejscu pracy i nie dać plamy w oczach klienta?

Każdy warsztat ma swoje rozwiązanie, jedni myją w tzw. „wiadrze”, inni na stole, a jeszcze inni na zewnątrz. Żadna z tych metod nie daje zadowalających efektów, a może być wręcz niebezpieczna dla człowieka i środowiska. Aby zmyć uporczywe zabrudzenia najczęściej stosuje się rozpuszczalniki, które w kontakcie ze skórą mogą doprowadzić do podrażnień, a powstałe opary do zatrucia.  Jednym ze sposobów, który częściowo może pomóc rozwiązać problem jest stosowanie rękawiczek. Niestety są one podatne na uszkodzenia, wymagają częstej wymiany, a to skutkuje niską skutecznością i brakiem motywacji do dbania o higienę. 

 

Odpowiedzią na brudny problem są kabinowe myjki wysokociśnieniowe serii Master Cleaner. Dlaczego?

Wysokociśnieniowe, kabinowe myjki warsztatowe XTON to bardzo precyzyjne maszyny, które znakomicie uporają się zarówno z bardzo małymi, jak i bardzo dużymi elementami, dzięki temu doskonale dopełnią wyposażenie Twojego serwisu naprawy aut. Profesjonalne urządzenia do czyszczenia części samochodowych mogą być używane do pracy z koszem obrotowym oraz sztywnym ramieniem natryskowym. Ich ogromną zaletą jest to, że nie zajmują dużej ilości miejsca, dlatego świetnie sprawdzą się w nawet bardzo małych warsztatach i serwisach.

Master Cleaner to rozwiązanie idealne dla każdego, kto w swoim warsztacie podniesienia jakości usług oraz wizerunku.

  • Proces oczyszczania podzespołów odbywa się w zamkniętej komorze, na zewnątrz nie wydostają się brudne ścieki.
  • Urządzenie pracuje w obiegu zamkniętym zanieczyszczoną ciecz można zlać ze zbiornika w celu odpowiedniej utylizacji.
  • Do manipulowania elementami służą grube gumowe rękawice chroniące ręce operatora maszyny przed ubrudzeniem. Posiadają chropowatą powierzchnię w miejscu chwytu, co ułatwia utrzymywanie elementów.
  • W myjce nie wykorzystuje się rozpuszczalników, tylko specjalny alkaiczny środek aktywny, dzięki czemu proces jest jeszcze bardziej bezpieczny.
  • Perforowany stół roboczy zapewnia dobre odprowadzanie zanieczyszczeń do zbiornika.
  • Zastosowany pędzel myjący, dysze natryskowe oraz pistolet sprężonego powietrza ułatwiają dotarcie do trudno dostępnych miejsc i skutecznie wspierają proce czyszczenia.

Poznaj myjki Master Cleaner i wznieś swój warsztat na wyższy poziom! 

 

 

Tagi: Anglia, aplikacja mobilna, badania okresowe, badania okresowe pojazdów, bank, bdo, budowa filtra, cząsteczki, czystego, czyszczenie, czyszczenie DPF, diagnostyka pojazdowa, DPF, DPF Master Flash, ekologia, emisja spalin, fap, FAQ, filtr cząstek stałych, halny, HFO, industry 4.0, Internet Rzeczy, k1, katalizator, kickboxing, kontrola, kradzież, Maszyna, Maszyna DPF, mechanik, moc silnika, moment obrotowy, mycie, mycie części, myjka, nagar, obiór odpadów, oczyszczanie spalin, odpady, osprzęt, polisa, pranie dpf, prawo, problem, przemysł 4.0, Regeneracja, Regeneracja DPF, Rewolucja przemysłowa, sasza, sct, serwis, serwis samochodowy, silnik, SKP, spaliny, sposób na złodziei, Stacje Kontroli Pojazdów, strefa, strefa czystego transportu, transportu, tuning, turbo, turbosprężarka, ULTRASONIC Master Flash, uszkodzenie, Warszawa, warsztat samochodowy, Wielka Brytania, wspieramy sport, wycięty katalizator, xton, zapchanie, zapchany filtr, złodzieje, zmiany, zwiększenie mocy