Zaloguj się do Strefy Partnera
Proces ten zachodzi przy użyciu specjalistycznej maszyny, która pod odpowiednim ciśnieniem wprowadza do wnętrza filtra ciecz powodując zjawisko ruchu turbulentnego oraz kawitacji. Dzięki temu płyn wypłukuje wszystkie zanieczyszczenia zgromadzone na powierzchni kanałów wlotowych filtra. Do prawidłowej regeneracji wymagany jest biodegradowalny środek chemiczny o neutralnym ph. Dzięki temu filtr zostaje oczyszczony z pozostałości sadzy, płynu PM10, PM 2,5 nagarów oleju ceru i metali ciężkich bez ingerencji mechanicznej w filtr, co pozwala przywrócić jego fabryczną sprawność do 99,8%.
Samochód jest eksploatowany w trybie miejskim (krótkie odcinki, niska prędkość), co uniemożliwia uruchomienie procesu wypalania, lub proces ten zostaje przerwany
Awaria turbosprężarki
Nieprawidłowo działający silnik
Uszkodzony zawór EGR
Słaba jakość paliwa
Niedopilnowany interwał wymiany płynów eksploatacyjnych
ZALETY METODY HYDRODYNAMICZNEJ
Jest bezpieczna dla monolitu dpf
Jest najskuteczniejsza ze wszystkich sposobów czyszczenia filtrów cząstek stałych
Udrażnia filtr w 99,8%
Jest tańsza w stosunku do zakupu nowej części
Usługa regeneracji maszynowej jest objęta gwarancją
Zaawansowane urządzenia takie jak DPF Master Flash pozwalają na przeprowadzenie pomiaru przepustowości filtra przed i po płukaniu
DLACZEGO DPF SIĘ ZAPYCHA?
Samochód jest eksploatowany w trybie miejskim (krótkie odcinki, niska prędkość), co uniemożliwia uruchomienie procesu wypalania, lub proces ten zostaje przerwany
Awaria turbosprężarki
Nieprawidłowo działający silnik
Uszkodzony zawór EGR
Słaba jakość paliwa
Niedopilnowany interwał wymiany płynów eksploatacyjnych