Zaloguj się do Strefy Partnera
Proces regeneracji hydrodynamicznej zachodzi przy użyciu specjalistycznej maszyny, która pod ciśnieniem wprowadza do wnętrza filtra ciecz, co powoduje zjawisko ruchu turbulentnego oraz kawitacji. Dzięki temu zabiegowi, ciecz wypłukuje wszystkie zanieczyszczenia zgromadzone na powierzchni kanałów wlotowych filtra. Do prawidłowej regeneracji wymagany jest biodegradowalny środek chemiczny o neutralnym pH. Dzięki temu filtr zostaje oczyszczony z pozostałości sadzy, pyłu PM10, PM 2,5 nagarów oleju ceru i metali ciężkich bez ingerencji mechanicznej w filtr, co pozwala przywrócić jego fabryczną sprawność w 99%.
• Samochód jest eksploatowany w trybie miejskim (krótkie odcinki, niska prędkość), co uniemożliwia uruchomienie procesu wypalania, bądź proces ten zostaje przerwany,
• Awaria turbosprężarki,
• Nieprawidłowo działający silnik,
• Uszkodzony zawór EGR,
• Słaba jakość paliwa,
• Niedopilnowany interwał wymiany płynów eksploatacyjnych.
ZALETY METODY HYDRODYNAMICZNEJ
• Jest bezpieczna dla monolitu filtra
• Jest najskuteczniejsza ze wszystkich sposobów czyszczenia filtrów cząstek stałych
• Udrażnia filtr nawet do 99,8%
• Jest tańsza w stosunku do zakupu nowej części
• Usługa regeneracji maszynowej jest objęta gwarancją producenta
Zaawansowane urządzenia takie jak DPF Master Flash pozwalają na przeprowadzenie pomiaru przepustowości filtra przed i po procesie regeneracji
DLACZEGO DPF SIĘ ZAPYCHA?
• Samochód jest eksploatowany w trybie miejskim (krótkie odcinki, niska prędkość), co uniemożliwia uruchomienie procesu wypalania, bądź proces ten zostaje przerwany,
• Awaria turbosprężarki,
• Nieprawidłowo działający silnik,
• Uszkodzony zawór EGR,
• Słaba jakość paliwa,
• Niedopilnowany interwał wymiany płynów eksploatacyjnych.